Monday, January 3, 2011

P.E.N.A.T

I am overly freakin' tired.

Why?

Naik flight from Kuching to KL. Bawak 4 jenis barang dibahu dan tangan.
Laptop, Camera, Beg yg dipenuhi makanan yg berat, dan handbag yg agak penuh dan berat jgk.
Time tu guna plak kasut baru. Gorgeous but kakiku luka sbb dia :(.
Berjalan jaaauuuhhhh dgn kaki luka dan bawa brg berat.

Lepas tu drive from KL to Melaka. Balik Melaka no rest, terus pergi beli brg stock utk rumah sewa kalau tidak xdpt mandi la mlm ni. hahaha...
Di temui pula perangai2 yg agak tidak disenangi yg aku biasa jumpa.
Tambahan pula perangai org2 tertentu yg aku kenal agk menyakitkan hati, walaupun baru 1st day.
Aku tak tahan aku terus menangis.
*Thank you awak sbb sudi terima panggilan tersebut. I dunno who else to turn to.*

Aku balik rumah, ambk barang yg di kirim oleh kawan dan hantar kerumahnya lps tu lepak sana. *u guys cheer me up, thanx :) *
Balik je dr rumah tu, mandi, siap2, terus kluar makan dgn housemate (berejam nk tggu mknn ha).
Balik dr makan, unpack. (Benda paling aku x suka).

Lepas tu baru aku rasa sakit kt bahagian bahu, lengan, tangan, kaki, dan belakang. Rasa Muscle burn. Adehh.... Nsb baik esok kls lmbt.

I just need to sleep. Too much tears, too much things to do and too much things to buy.
My hands can barely type anymore.
Bye.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. same here..kmk xkpak p xda mood nak g class..rasa nak menangis and mmg dh menangis pun..huhu..

    ReplyDelete
  3. huhuhu..baik sy kuatkan diri...

    rathy, xtahan eh...bruk 1st day da nangis..ne gaya tok...huhuhu..dah rindu srwk ok.

    ReplyDelete