Friday, August 21, 2009

25 things that i could randomly think about...

25 things that i could randomly think about...

1. I want nobody, nobody but you! (tgh nyanyi)

2. Mak aku

3. Bkak pose ngn family aunty ku yg sporting.hehe

4. Im so complicated..haha!

5. Blog aku ni cam bodo je...

6. Terasa ingin mencarut

7. Tgh berkeiginan untuk mendapat satu talent yg bleh rapping / berckp berkias2...haha

8. Storyboard nak buat ape ek? :)

9. Asal aku xdpt rezki ag nk dpt kreta n laptop baru ek? haha

10. Mana pg lagu2 Jason Mraz yg best2 dlm laptop ni? aarrggghh!!

11. Malas la nk buat journalism.huh *Muke malas*

12. Internet line agk slow ye kengkawan

13. Ni buat entry ni sja je xde life katakan...xde life slpas kul 12 r.haha

14. Yay lusa puasa!

15. Yay x lame lg raye! baju raye ku dh siap lom ek? haha

17. Kuih raye ape la mak aku masak nnt? eeeiii, sronotnya!

18. Adik aku bangang

19. Roommate aku tetiba je mengigau dn berckp spt..."Jgn ikut diorg wei.." uih, tkot...haha

20. Bladder aku ni pecah ke asyik nk kencing je? haha

21. Bedak sjuk ni busuk r...:(

22. Ada 2 tin coca cola yg sedang menarik perhatianku sbb diorg adlh antara tin2 dan botol2 ksong yg blom dibuang.hahah! pemalas...

23. Rasa nk buat crita novel baru la. skali lg berdasarkan love story tp inspirasi blom dpt lg neh

24. Slua aku basah siot! ni smua sbb bladder x ckup nk tampung r ni. huh

25. Gigih nak balik! hahahahahahah

No comments:

Post a Comment