Friday, April 16, 2010

Bla bla bla

Bila kta berasa sedih, ada saja golongan2 org yg supportie dlm kluarga atau kwn2 akan bg nasihat yg membina, yg buat kte berfikir panjang dan mendalam. Akhirnya kita x sedih lg dah. Aku dah byk kali da berada dlm situasi ni, xkira la masa skolah rendah, skolah menengah dan universiti.
Bila kita rasa rendah diri dlu, kawan ku penah bg nasihat, "Awak jgn mcm ni. Byk lg org lain yg ada kelemahan msg2. Xde sape yg perfect. Cthnya saye ada mslh......" Dan benda yg die ckp tu buat aku senang hati.
Bila aku rasa marah kt family, Kawan aku jgk yg ckp "Biasalah perangai kluarga kta pelbagai. Terimalah keunikan mereka..." hahaha...
Dan bila kita 'break' dgn boyfren kita (haha!), it seems the end of the world smpai kawan2 rapat aku smua menyokong dan menangkat balik smgt aku. Apa yg aku xbleh lupakan antara yg the most classic and yg plg berkesan adlh nasihat ini: Don't worry, you will find someone better. Classic gler kan? Sumtimes bler dgr org ckp ni, kte rsa nk buat muka n ckp pppfffttt... Mcm la btol2 akn jadi. Aku dulu pun cmtu gak. Agak x percaya sgt la. Pastu nk dijadikan cerita, seminggu lepas aku merasa sedih tu, tetiba dtg sorg mamat ni yg supposed to fill the hole in my heart, konon la perumpamaannya.
And it really happen! I thought it was just....some usual thing happening, I just didn't see it happen. Ktorg jumpa pada tarikh yg sgt sesuai plak. Hahah... Kan kan sayang? hehe...Pastu genap 2 bulan ktorg jumpa tu..........heheh..:)))) Pandai2 la pkir sendiri. He is an upgrade of version 1.0 to 2.0. Hahahaha..And Malin now?? A new girl with new passion, new chapter in life and also a more relaxed, couldn't-care-less of the world, of version 2.0. Hahahah..

No comments:

Post a Comment